Berlingske og Weekendavisen lancerer nyt samarbejde med loyalitetsprogram

26. November 2024

Kontakt

Lisbet Røge Jensen Kommerciel direktør / CCO M: +45 22 16 76 43 E: lrje@berlingskemedia.dk Sarah Askhim Faber Commercial Development Lead M: +45 30 24 74 38 E: saan@berlingskemedia.dk

Berlingske og Weekendavisen lancerer nyt samarbejde med loyalitetsprogram-img

Berlingske Media annoncerer i dag, at de har indgået et samarbejde med Loyalty Key om at blive en del af Visa Cashback-programmet i Danmark, hvilket gør Berlingske og Weekendavisen til de første medier i loyalitetsprogrammet.

Fra i dag kan både nye og eksisterende abonnenter få 25% cashback på deres første abonnementsbetaling og herefter 5% på hver betaling. Det eneste, abonnenterne skal gøre er at sikre, at betalingen foregår med Visa, og at de har tilmeldt sig Cashback-platformen med samme Visa-kort. De optjente cashback-kroner kan abonnenten udbetale til sin bankkonto, når der er optjent 100 kr. gennem platformen.

“Vi har længe været på udkig efter et loyalitetsprogram til at belønne vores abonnenter. Cashback med Visa er nemt at bruge for danskere i alle aldersgrupper - og fordelen er let at forstå, for det er penge direkte ind på abonnenternes konto,” udtaler Lisbet Røge Jensen, kommerciel direktør i Berlingske Media, der ejer Berlingske og Weekendavisen.

Cashback med Visa har fået positiv medvind på det danske marked siden lanceringen i februar og har allerede fået knap 200.000 brugere på deres platform. Med samarbejdet vil Berlingske og Weekendavisen være at finde i appen sammen med mere end 1.700 butikker og webshops.

Cashback med Visa-platformen drives af virksomheden Loyalty Key, der ligeledes varetager store fordelsprogrammer som Spar Nord cashback og dele af SAS EuroBonus. I samarbejde med Loyalty Key har Visa introduceret loyalitetsprogrammet for alle Visa-kortholdere i Danmark.

Læs mere om Cashback med Visa her.

Flere pressemeddelser

Slide 1 of 28
Slide 1 of 28